γράφει η Μαρία Σούμπερτ Τι είναι το STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics); Και γιατί πρέπει να μαθαίνουμε για αυτό εκτός σχολείου; Γιατί δεν μπορεί να βρεθεί ο τρόπος να συνδυαστεί η εκπαίδευση με την επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική, την τέχνη και τα μαθηματικά; Ή γιατί τέλος πάντων πρέπει οι όποιες προσπάθειες να γίνονται τόσο… άνυδρα; Ή τέλος πάντων τόσο εγκεφαλικά; Και γιατί πρέπει να επαφίεται κανείς στην καλή θέληση, τη δημιουργικότητα και το προσωπικό ενδιαφέρον του δασκάλου και καθηγητή –και όχι σε ένα σύστημα που θα έχει ενσωματώσει τον πειραματισμό, την κριτική σκέψη, το σύστημα προσπάθεια-αποτυχία-επανάληψη στην καθημερινότητά του;
0 Comments
Κυκλοφόρησε το βιβλίο της Νικολέττας Αλεξάνδρου «Ήχοι και Σιωπές» από τις Εκδόσεις Βακχικόν11/11/2020 γράφει η Μαρία Σούμπερτ Το σύγχρονο ελληνικό –αλλά και ευρωπαϊκό- σχολείο επικεντρώνεται πλέον αποκλειστικά στη γνώση και τη γνωσιακή διαδικασία. Όλα περιστρέφονται πλέον γύρω από τις ενότητες που απαντώνται στο STEM (Science, Techonology, Engineering, Mathematics) και μόνο πρόσφατα προστέθηκε και η Τέχνη (Arts) μετονομάζοντάς το σε STEAM –παρ’ ότι ακόμα δεν έχει γίνει αποδεκτή η αλλαγή αυτή.
γράφει ο Alex Ηλιάδης Παίζω μουσική (ως dj) από το 2003! Όσο περνάνε τα χρόνια και συνειδητοποιώ πόσα είναι, νιώθω κάπως. Πάνω από τη μισή μου ζωή…Αυτό θα μπορούσε να είναι το θέμα ενός άλλου άρθρου, ίσως και σε έναv άλλο χώρο. Θα μου πείτε, «ρε ψηλέ, γιατί μας τα λες όλα αυτά. Εδώ βρήκες να δειχτείς;». Η απάντηση είναι όχι. Έχω λόγο που ξεκινάω από εκεί.
Η ενασχόληση με κάτι τέτοιο, είναι τρόπος ζωής. Τουλάχιστον για εμένα. Ίσως να είναι τραγικό σαν γεγονός, αλλά είναι ελάχιστα τα πράγματα που έχω να θυμάμαι, θέλοντας να πω μια ιστορία και δεν σχετίζονται με την εργασία. γράφει η Μαρία Σούμπερτ Αν το Σύμπαν μιλάει τη δική του γλώσσα, εγώ δεν την καταλαβαίνω. Λυπάμαι. Ως παιδί έμαθα γερμανικά και αγγλικά, ως μετέφηβη αποπειράθηκα να μάθω ισπανικά. Τη γλώσσα του Σύμπαντος δεν την έμαθα ποτέ. Και αυτό δεν είναι περίεργο, αφού για να την μάθω θα έπρεπε να καταλαβαίνω τα μαθηματικά. Αυτά τα καταραμένα νούμερα που έπρεπε να προσθέτω σε περίπλοκες εξισώσεις και να αφαιρώ, να διαιρώ πράξεις δύο και τριών σειρών ή να καταλαβαίνω τη λειτουργία των σχημάτων, των παραβολών και ξέρω κι εγώ τι άλλο.
Όχι. Τη γλώσσα των Μαθηματικών δεν μπορώ να την μάθω, γιατί μάλλον δεν λειτουργεί προς αυτή την κατεύθυνση ο εγκέφαλός μου. Το Μουσείο Μπενάκη παραμένει ανοικτό στις οθόνες σας! The Benaki Museum remains open online!5/11/2020 γράφει η Μαρία Σούμπερτ Τα παιδιά αγαπούν να παίζουν. Τα παιδιά έχουν -από τη φύση τους τα περισσότερα- μεγάλη και αχαλίνωτη φαντασία. Τα παιδιά μπορούν να μετατρέψουν τα πάντα σε κάτι άλλο. Μπορούν να κάνουν μια κατσαρόλα λίμνη, ένα σουρωτήρι να γίνει μακαρονοφτιάχτης για την πλαστελίνη. Ένα κουτάλι και ένα πιρούνι μπορούν να γίνουν σπαθιά –οπότε επιλέγουμε τα πλαστικά για να γλιτώσουμε κανένα μάτι-, μια λεκάνη γίνεται πισίνα και το παιχνίδι δεν τελειώνει ποτέ.
γράφει η Μαρία Σούμπερτ Ο Κανισάλες είναι φαινόμενο. Μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα τα βιβλία του ξέφυγαν από τα όρια της ισπανικής γλώσσας και κυκλοφορούν πια σε πολλές χώρες. Τι τα κάνει όμως τόσο ξεχωριστά; Μετά τη Μεγάλη και τον Παράξενο, ο Κολομβιανός δημιουργός που ζει στη Μαγιόρκα, συνεχίζει τον δικό του δρόμο για την αποδοχή της διαφορετικότητας.
Αντίθετα όμως από τη Μεγάλη που υποτιμάται για το μέγεθός της ή τον Παράξενο που πρέπει να κρύψει αυτό που εκείνος πιστεύει πως τον διαφοροποιεί, η Όμορφη καταρχάς δεν έχει κανένα πρόβλημα η ίδια με την εμφάνισή της. Άλλωστε είναι Μάγισσα. Άρα είναι έτσι όπως πρέπει να είναι οι μάγισσες. Με τεράστια μύτη και κρεατοελιά, μυτερό πηγούνι, γουρλωτά μάτια, μαλλιά σαν βούρτσα. Όταν λοιπόν το Τέρας την καλέσει σε ραντεβού, εκείνη θα ενθουσιαστεί. Στο δρόμο όμως, όλοι όσοι συναντάει την προτρέπουν να κάνει και μια αλλαγή με το μαγικό της ραβδί για να γίνει πιο όμορφη. γράφει η Μαρία Σούμπερτ «Κάθε βιβλίο, βεβαίως, είναι μια ξεχωριστή ιστορία που πρέπει να εικονογραφηθεί έτσι πάντοτε ξεκινώ με ένα …άδειο λευκό χαρτί που πρέπει με κάποιο τρόπο να γεμίσει με ιδέες και εικόνες!» Εικονογραφεί τους «4 ξεχωριστούς ντετέκτιβ» του Δημήτρη Μαμαλούκα και βιβλία άλλων συγγραφέων, γράφει και εικονογραφεί δικά του βιβλία, απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες του παιδικού βιβλίου και δείχνει με την εικοσαετή του προϋπηρεσία να κατέχει πια μια σταθερή θέση ανάμεσα στους επαγγελματίες εικονογράφους της χώρας. Αυτό που τον ξεχωρίζει από άλλους εικονογράφους είναι η καρτουνίστικη εικονογραφική γραμμή. Και αυτό φυσικά δεν είναι παράξενο, αφού έχει εργαστεί και ως σχεδιαστής κινουμένων σχεδίων για την Artoon, την Big Bang Toons και την Time Lapse Pictures στην παραγωγή ταινιών και σποτ για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.
Αυτός λοιπόν, είναι ο μήνας του! γράφει ο Alex Ηλιάδης Στις επαφές μας με τη Λίλα και το Χρήστο για το ξεκίνημα της συνεργασίας μου με το Θεαθήναι, συμφωνήσαμε να μου προωθούνται όσα έφταναν στο mailbox του site, σε σχέση με τη μουσική. Γνωρίζοντας ότι υπάρχει απίθανη ροή δελτίων Τύπου, «ανησυχούσα» ότι δεν θα υπάρχει χώρος ώστε να μπορώ να γράφω και πράγματα που θα ήταν πιο πολύ ιστορικά/αφιερωματικά, παρά ειδησεογραφικά. Μπαίνοντας ο Νοέμβριος και με τις νέες συνθήκες, ελπίζω να μην ξεμείνω από ιδέες, γιατί μετά την παραδοχή στην οποία προέβην, θα εκτεθώ ανεπανόρθωτα ακόμα δεν ήρθα. Καλό μήνα και υπομονή σε όλους μας εύχομαι.
|
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ This section will not be visible in live published website. Below are your current settings: Current Number Of Columns are = 2 Expand Posts Area = Gap/Space Between Posts = 10px Blog Post Style = card Use of custom card colors instead of default colors = Blog Post Card Background Color = current color Blog Post Card Shadow Color = current color Blog Post Card Border Color = current color Publish the website and visit your blog page to see the results Archives
March 2024
|
Αλκίφρονος 3 - Κάτω Πετράλωνα
Αθήνα Τ.Κ. : 11835
csmediagr0@gmail.com
theathinaiart@gmail.com
www.theathinaiart.com
Όροι χρήσης: Με βάση το Ν. 2121/93 περί μη αναδημοσιεύσιμου μέρους ή όλου του κειμένου
χωρίς άδεια του υπογράφοντος