της Λίλας Παπαπάσχου Μη σας ξεγελάει ο τίτλος της παράστασης. Κανένας από τους ήρωες του Torben Betts δεν είναι «άτρωτος» ή «ανίκητος» (μεταφράζοντας επί λέξει τον αγγλικό τίτλο του έργου Invincible). Αντίθετα είναι όλοι γεμάτοι «ρωγμές», οι οποίες μας αποκαλύπτονται σταδιακά, μετατοπίζοντας συνεχώς το κέντρο του ενδιαφέροντος και της προτίμησης μας, προς τον ένα ή τον άλλο ήρωα του έργου. Την ίδια στιγμή που ο θεατής ταυτίζεται με κάποιον από τους τέσσερις πρωταγωνιστές, αμέσως ο συγγραφέας τον αναγκάζει να αναθεωρήσει, εντείνοντας το ενδιαφέρον για την εξέλιξη της πλοκής, αλλά και του καθενός από τους τέσσερις χαρακτήρες ξεχωριστά. Κοινό τους σημείο; Είναι όλοι άνθρωποι, ικανοί για όλα και ταυτόχρονα ανήμποροι να κάνουν αυτά που θα ήθελαν, που ονειρεύτηκαν ή τουλάχιστον αυτά που θα μπορούσαν, ή νομίζουν πως θα μπορούσαν να έχουν πράξει.
της Μαρίας Σούμπερτ Κάτι που οι περισσότεροι κάνουμε πολύ συχνά είναι να ζούμε σκηνές ολόκληρες, συζητήσεις, αντιπαραθέσεις στο μυαλό μας, να μιλάμε και να απαντάμε όχι μόνο ως εαυτός μας, αλλά και για τους άλλους, καταλήγοντας στο τέλος να μην προσεγγίσουμε ποτέ τον άλλον –και γιατί άλλωστε; Αφού ήδη «ξέρουμε» τι θα μας πει.
«ΒΑΣΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ 2 ΝΕΩΝ ΤΟΜΩΝ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ31/1/2019
της Μαρίας Σούμπερτ Ξεκινάει το ταξίδι του το 1969 στη Γερμανία, κάνει μια στάση την χουντική Αθήνα του 1973, ανεβαίνει από επαγγελματικούς και ερασιτεχνικούς θιάσους μέσα στα χρόνια για να φτάσει σήμερα, στη 45η του επέτειο από το πρώτο του ελληνικό ανέβασμα να παρουσιάζεται ξανά στο κοινό. Ταρααααά! Είναι ο Μορμόλης.
Μη με ρωτάτε, εγώ τον κύριο δεν τον γνώριζα. Δεν τον είχα ξαναδεί, παρ’ ότι ακουστά τον είχα. Γελούσαν από εδώ, γελούσαν από εκεί. Τι να κάνω; Έπρεπε να τον γνωρίσω κι εγώ. Συμπαθέστατος. Και πολύ ειλικρινής. Και ένα κουτί. Κουτί. Ο Μορμόλης είναι ένα κουτί. Ή ένας σωλήνας. Ή οτιδήποτε άλλο. «ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ» ΤΟΥ ΣΤΡΙΝΤΜΠΕΡΓΚ ΚΑΤΑ ΦΙΛΙΠΠΟΓΛΟΥ ΑΠΟ 1/3 ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ30/1/2019
της Μαρίας Σούμπερτ Υπήρξα φανατική οπαδός της Barbie μέχρι τα δεκατρία μου περίπου χρόνια, όταν πια θεώρησα πως έχω μεγαλώσει αρκετά για να παίζω με κούκλες. Παρ’ ότι όμως μου άρεσε τόσο πολύ, ταυτόχρονα ντρεπόμουν να παίζω με κάτι τόσο «κοριτσίστικο». Πολλά χρόνια αργότερα, η κόρη μου είναι σταθερή θεατής των ταινιών και τηλεοπτικών σειρών με ηρωίδα την Barbie.
της Νίκης Ράπτη Στη σκηνή Black Box του Θεάτρου Επί Κολωνώ παρουσιάζεται η παράσταση «Η καημένη, η άδεια μου Εδέμ» της Δώρας Τσόγια, σε σκηνοθεσία της Μαρίας Αιγινίτου.
Πρόκειται για μια ανανεωμένη εκδοχή της συλλογής «Είκοσι Αστικά Μονόπρακτα» της Δώρας Τσόγια (εκδόσεις Άγρα), ένα βιβλίο με πρωτοτυπία, τρυφερότητα, λυρισμό, ποίηση και εικόνες. ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΛΟΓΩ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ «BRANDON TEENA» ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΟ & ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΣΤΕΛΙΟΥ ΚΑΛΑΪΤΖΗ ΣΤΟ VAULT29/1/2019
Η ΘΡΥΛΙΚΗ «ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ» ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΑΛΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟ TEMPUS VERUM ΑΠΟ 6/329/1/2019
|
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ This section will not be visible in live published website. Below are your current settings: Current Number Of Columns are = 2 Expand Posts Area = Gap/Space Between Posts = 10px Blog Post Style = card Use of custom card colors instead of default colors = Blog Post Card Background Color = current color Blog Post Card Shadow Color = current color Blog Post Card Border Color = current color Publish the website and visit your blog page to see the results Archives
July 2024
|
Αλκίφρονος 3 - Κάτω Πετράλωνα
Αθήνα Τ.Κ. : 11835
[email protected]
[email protected]
www.theathinaiart.com
Όροι χρήσης: Με βάση το Ν. 2121/93 περί μη αναδημοσιεύσιμου μέρους ή όλου του κειμένου
χωρίς άδεια του υπογράφοντος