ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΑΘΜΟΣ «ΜΕΛΑΧΡΑ» Ή ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΧΟΡΝ ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΣΟΦΙΑΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ17/4/2019
«ΑΠ’ ΤΟΝ ΑΤΤΙΚ ΣΤΟΝ ΓΟΥΝΑΡΗ» Ο ΔΑΥΙΔ ΝΑΧΜΙΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ & ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ17/4/2019
της Μαρίας Σούμπερτ Ένα θέμα που με απασχολεί τον τελευταίο καιρό είναι για ποιο λόγο η παιδική λογοτεχνία, ενώ ξεκινάει τόσο δημιουργικά στα μεγάλα εικονογραφημένα βιβλία, μοιάζει να προσκολλάται στην καθημερινότητα και την κυριολεξία από την στιγμή που το παιδί αρχίζει να διαβάζει μόνο του. Φαίνεται σαν την στιγμή που στη ζωή του παιδιού –ως μαθητή πλέον- μπαίνει ο χάρακας και ο διαβήτης, να διακόπτεται απότομα και η επαφή με τον μαγικό κόσμο της φαντασίας, και οι θεματικές των βιβλίων να περιορίζονται σε ζητήματα αξιών και συμπεριφοράς με ένα υπερβολικά κυριολεκτικό χαρακτήρα.
της Μαρίας Σούμπερτ Τα παιδιά δύσκολα εκφράζονται με τις λέξεις. Όταν μάλιστα το συναίσθημα είναι πολύ έντονο ή οι καταστάσεις που βιώνουν αρκετά περίπλοκες για να τις εξηγήσουν, τα παιδιά επιλέγουν εξωλεκτικούς τρόπους επικοινωνίας. Η συμπεριφορά τους, οι αλλαγές στις συνήθειές τους, οι εικόνες που ζωγραφίζουν, όλα αυτά είναι τρόποι να απευθύνουν την δυσκολία τους –ή τα θετικά τους συναισθήματα- στα σημαντικότερα πρόσωπα της οικογένειάς τους.
Η συγγραφέας του βιβλίου «Ζωγραφιές: Κατανοήστε τον χαρακτήρα και τα συναισθήματα των παιδιών μέσα από τα σχέδιά τους», Evi Crotti, μας λέει μάλιστα πως όταν μας φέρνουν τις πρώτες τους «μουτζούρες» δεν αρκεί να χαμογελάσουμε συγκαταβατικά και να επαινέσουμε τον μικρό μας καλλιτέχνη, αλλά οφείλουμε να διαβάσουμε το κείμενο πίσω από την εικόνα, να ξεχωρίσουμε το σημαίνον από το σημαινόμενο. του Χρήστου Γκόντζου Είναι γεγονός ότι ακόμα και άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί επισταμένως με την φιλοσοφία, γνωρίζοντας εις βάθος το στοχαστικό έργο του μεγάλου αυτού Γερμανού φιλοσόφου, αγνοούν ότι ο Νίτσε έχει συνθέσει μουσική. Για την μουσική του κορυφαίου αυτού φιλοσόφου της Εσπερίας θα μιλήσουμε στο παρόν πόνημα και θα αναφερθούμε περιληπτικά και επιγραμματικά στην βαθιά αγάπη του Νίτσε για τον κλάδο αυτόν της τέχνης.
ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ «ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΑΠΑΛΑΝΓΚΙ 17 & 18/4 ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ 10415/4/2019
ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΑΘΜΟΣ 3 ΕΞΤΡΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ «ΦΥΛΕΣ» ΤΗΣ ΝΙΝΑ ΡΕΙΝ ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΑΚΗ ΤΖΑΜΑΡΓΙΑ15/4/2019
της Μαρίας Σούμπερτ Ο Περικλής ήταν ένας μεγάλος και σημαντικός άντρας. Δεν θα ήταν όμως τίποτα αν δεν είχε δίπλα του την σημαντικότατη Ασπασία. Όχι τη Μιλήσια, καλέ. Τη γάτα του. Η Αργυρώ Πιπίνη γράφει και η Ιφιγένεια Καμπέρη εικονογραφεί την πρώτη ιστορία της σειράς «Μικρά γατικά», αποκαλύπτοντας την μεγαλύτερη συνωμοσία όλων των εποχών: τον παραγκωνισμό της γάτας από τη γυναίκα. Δεν θα μπορούσε να το σκεφτεί κανείς διαφορετικά, αφού η ίδια η αφήγηση αποδεικνύει φράση τη φράση, σελίδα τη σελίδα το μεγάλο σκάνδαλο! Η Ασπασία (γυναίκα) ευθύνεται για την εξαφάνιση όλων των αποδεικτικών και ιστοριών στοιχείων πως η μεγάλη σύντροφος στη ζωή του Περικλή δεν ήταν άλλη από την Ασπασία (γάτα). |
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ This section will not be visible in live published website. Below are your current settings: Current Number Of Columns are = 2 Expand Posts Area = Gap/Space Between Posts = 10px Blog Post Style = card Use of custom card colors instead of default colors = Blog Post Card Background Color = current color Blog Post Card Shadow Color = current color Blog Post Card Border Color = current color Publish the website and visit your blog page to see the results Archives
March 2024
|
Αλκίφρονος 3 - Κάτω Πετράλωνα
Αθήνα Τ.Κ. : 11835
csmediagr0@gmail.com
theathinaiart@gmail.com
www.theathinaiart.com
Όροι χρήσης: Με βάση το Ν. 2121/93 περί μη αναδημοσιεύσιμου μέρους ή όλου του κειμένου
χωρίς άδεια του υπογράφοντος