Η παράσταση ΚΟΙΜΩΜΕΝΟΣ ΧΑΛΕΠΑΣ, Ο ΣΑΛόΣ άΓΙΟΣ έρχεται στο κινηματοθέατρο ΑΡΤΕΜΙΣ στο Μαρκόπουλο Αττικής Στην πορεία της ανθρωπότητας, πολλοί καλλιτέχνες χαρακτηρίστηκαν διαφορετικοί, σαλεμένοι, ιδιαίτεροι, τρελοί. Αποδιώχθηκαν, βασανίστηκαν, ταλαιπωρήθηκαν από τον περίγυρό τους, αλλά έμειναν πιστοί στα ιδανικά τους. Σήμερα οι καλλιτέχνες αυτοί χαρακτηρίζονται ως σπουδαίοι, με δείγματα δουλειάς, που έμειναν αξιοζήλευτα, αναλλοίωτα και ιστορικά στο πέρασμα του χρόνου. Ένας από αυτούς τους σημαντικούς καλλιτέχνες υπήρξε και ο Τηνιακός γλύπτης Γιαννούλης Χαλεπάς, για τη ζωή του οποίου μας μιλάει το έργο του Άγγελου Ανδρεόπουλου. Ένας άνθρωπος, για τον οποίο η χώρα μας ήταν, είναι και παραμένει περήφανη, με πληθώρα βραβείων στο εξωτερικό και την Ελλάδα, με εργα που εντυπωσιάζουν οποιονδήποτε τα αντικρίζει... μα και με ατελείωτες στιγμές ταλαιπωρίας, ταπείνωσης και απαξίωσης στην πορεία της ζωής του. Η διάσημη Κοιμωμένη του, που κοσμεί, ακόμα, το πρώτο νεκροταφείο, ο Σάτυρος που παίζει με τον έρωτα και δεν του χαρίζει τα εδέσματά του, η Μήδεια που σε κάθε μία από τις εκφάνσεις της, γίνεται όλο και πιο σκληρή με τα παιδιά της, το Παραμύθι της πεντάμορφης, είναι μερικά από τα δείγματα της, μπροστά από την εποχή του, τέχνης του Γιαννούλη Χαλεπά, τα οποία ακόμα και σήμερα αποτελούν αντικείμενο θαυμασμού, όλων των επισκεπτών που τα αντικρίζουν στα μουσεία ή τις γκαλερί που φιλοξενούνται. Ο αντίποδας όλης αυτής της δόξας στη ζωή του ανθρώπου αυτού...14 χρόνια εγκλεισμός στο ψυχιατρείο της Κέρκυρας, κάτω από άθλιες συνθήκες...αλλά 14 χρόνια υπό την επίβλεψη της αυστηρής και αυταρχικής μητέρας του, που από τα πρώτα βήματα της ζωής του, εκδήλωσε την επιθυμία της, να μην γίνει ο γιος της μαρμαράς και να ακολουθήσει τη μοίρα του συζύγου της. Χλευασμοί, επαιτεία, πείνα, μερικές από τις λέξεις και στιγμές που χαρακτηρίζουν το βίο του Γιαννούλη Χαλεπά. Η παράσταση ΚΟΙΜΩΜΕΝΟΣ ΧΑΛΕΠΑΣ, Ο ΣΑΛόΣ άΓΙΟΣ, που παρουσιάζεται για δεύτερη χρονιά, έχει ήδη αγγίξει την καρδιά πολλών θεατών, που ξεσπούν σε χειροκροτήματα στο τέλος αλλά και κατά τη διάρκεια της παράστασης, σε Αθήνα, Ηράκλειο Κρήτης, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Κρανίδι Ερμιονίδας, στον Πύργο της Τήνου, όπου παρουσιάστηκε στον προαύλιο χώρο του σπιτιού, όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε ο σπουδαίος γλύπτης. αλλά και σε πολλές άλλες πόλεις της Ελλάδος Έρχεται στο Κινηματοθεατρο ΑΡΤΕΜΙΣ (Γιαννάκη 3 , Μαρκόπουλο - έναντι Ι.Ν. Αγ. Ιωάννη ) για μια μοναδική παράσταση τη Δευτέρα 29 Ιανουαρίου στις 20 :15 ) Συνεχίζει δε, παράλληλα με τις παραστάσεις στην Αθήνα, να ταξιδεύει σε πόλεις της Ελλάδος αλλά και του εξωτερικού, οι οποίες θα ανακοινωθούν εντός των επόμενων ημερών. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Κινηματοθέατρο ΑΡΤΕΜΙΣ Γιαννάκη 3 ( έναντι Ι.Ν. Αγ. Ιωάννη ) Τηλέφωνο 22990 23924 ΚΟΙΜΩΜΕΝΟΣ ΧΑΛΕΠΑΣ, Ο ΣΑΛοΣ αΓΙΟΣ Του Άγγελου Ανδρεοπουλου Σκηνοθεσια - φωτισμοι: Αλεξανδρος Λιακοπουλος Σκηνικό - εικαστική επιμέλεια : Μιχαλης Παπαδοπουλος Φωτογραφίες : Ραμπελλα Γρε Μουσική σύνθεση : Αγγελος Ανδρεοπουλος Στο ρόλο του Γιαννούλη Χαλεπά ο Γιώργης Κοντοπόδης Ημέρα και ώρα παράστασης : Δευτέρα 29 Ιανουαρίου στις 20 : 15 Τιμές εισιτηρίων : 14 ευρω, 12 ευρω ( φοιτητικο, ανεργων, Α.Μ.Ε.Α. ) Διάρκεια παράστασης : 80 λεπτά ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ 12 ΕΥΡΩ https://www.ticketservices.gr/event/periodeia-koimomenos-xalepas-o-salos-agios/?lang=el Link για το τρεηλερ της παράστασης https://www.youtube.com/watch?v=NTIJaj-LCGY
0 Comments
Leave a Reply. |
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ This section will not be visible in live published website. Below are your current settings: Current Number Of Columns are = 2 Expand Posts Area = Gap/Space Between Posts = 10px Blog Post Style = card Use of custom card colors instead of default colors = Blog Post Card Background Color = current color Blog Post Card Shadow Color = current color Blog Post Card Border Color = current color Publish the website and visit your blog page to see the results Archives
March 2024
|
Αλκίφρονος 3 - Κάτω Πετράλωνα
Αθήνα Τ.Κ. : 11835
csmediagr0@gmail.com
theathinaiart@gmail.com
www.theathinaiart.com
Όροι χρήσης: Με βάση το Ν. 2121/93 περί μη αναδημοσιεύσιμου μέρους ή όλου του κειμένου
χωρίς άδεια του υπογράφοντος