της Μαρίας Σούμπερτ Τοποθετημένη στα 1880, η γαλλοκαναδική παραγωγή της ταινίας «Η Μπαλαρίνα και ο μικρός Εφευρέτης» αφηγείται τα όνειρα δύο παιδιών που μεγαλώνουν σε ένα ορφανοτροφείο στη Βρετάνη. Αφού καταφέρουν να αποδράσουν τα δύο παιδιά φτάνουν στο Παρίσι και εκεί θα κληθούν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. Ο Βίκτορ θα μπει βοηθός στο εργαστήριο του Γκουστάφ Άιφελ και η Φελίσια θα βρει τρόπο να τρυπώσει στην Όπερα του Παρισιού, αλλά και να πάρει τη θέση της Καμίλ, του πλουσιοκόριτσου που μπαίνει στη σχολή επειδή ο διευθυντής τρώει καλό φαγητό στο εστιατόριο της μητέρας της. Πολλές ανατροπές, όνειρα που πραγματοποιούνται, ανταγωνιστές στον έρωτα του Βίκτορ για τη Φελίσια, μια μητρική φιγούρα και πολύ πολύ χορός είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της ταινίας που όμως κορυφώνονται σε μια σκηνή: όταν κληθούν να αναμετρηθούν στο χορό τόσο η Φελίσια –που έχει μια αποκαλυφθεί η ταυτότητά της- και η Καμίλ, το ερώτημα στο οποίο πρέπει να απαντήσουν είναι «γιατί χορεύουν». Η Φελίσια θα ανακαλύψει την απάντηση πως το κάνει για τον εαυτό της, η Καμίλ θα απαντήσει πως το κάνει για τη μητέρα της. Και τότε πραγματικά τραγική φιγούρα της ταινίας θα αναδυθεί η Καμίλ που τίποτα δεν της έχει λείψει, που τίποτα δεν της έχει στερηθεί, εκτός από μια μητέρα που να την αποδέχεται ως είναι και την δυνατότητα να κάνει τις προσωπικές της επιλογές για τη ζωή της. Τότε προκύπτει η σύγκριση ανάμεσα στα δύο κορίτσια, ως αντεστραμμένος καθρέφτης. Η Φελίσια είναι ορφανή, δεν έχει μητέρα, έχει μονάχα τον Βίκτορ, αλλά και τους κατά πως φαίνεται όχι και τόσο κακούς φροντιστές στο ορφανοτροφείο. Ανακαλύπτει την πρώην μπαλαρίνα και νυν καθαρίστρια Οντέτ και αυτή θα αναλάβει την εξάσκησή της. Η Καμίλ αντίθετα ζει σε μια μεγαλοαστική οικογένεια, η μητέρα της είναι ιδιοκτήτρια ενός εστιατορίου και η Καμίλ είναι από μικρή ταγμένη να μπει στην Όπερα του Παρισιού ως εκπαιδευόμενη μπαλαρίνα. Ότι κάνει θα το κάνει για να κερδίσει την αγάπη της μητέρας της, αλλά ούτε και αυτό θα σταθεί αρκετό, αφού η μητέρα της έχει πλέον εμμονή η χορευτική καριέρα της κόρης της –θεωρώντας την προέκταση του εαυτού της και υποχρεωμένη να πραγματοποιήσει τις δικές της επιθυμίες. Ποια από τις δύο είναι η πραγματικά ορφανή; Αυτό είναι εν τέλει και το πραγματικό ερώτημα, που κανείς δεν μπορεί να απαντήσει. ___________________________ Η Μπαλαρίνα και ο μικρός Εφευρέτης 2016 Σκηνοθεσία: Éric Summer, Éric Warin Παραγωγή: Quad Productions Main Journey, Caramel Film Κυκλοφορεί σε dvd και blue ray Comments are closed.
|
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ This section will not be visible in live published website. Below are your current settings: Current Number Of Columns are = 2 Expand Posts Area = Gap/Space Between Posts = 10px Blog Post Style = card Use of custom card colors instead of default colors = Blog Post Card Background Color = current color Blog Post Card Shadow Color = current color Blog Post Card Border Color = current color Publish the website and visit your blog page to see the results Archives
July 2024
|
Αλκίφρονος 3 - Κάτω Πετράλωνα
Αθήνα Τ.Κ. : 11835
[email protected]
[email protected]
www.theathinaiart.com
Όροι χρήσης: Με βάση το Ν. 2121/93 περί μη αναδημοσιεύσιμου μέρους ή όλου του κειμένου
χωρίς άδεια του υπογράφοντος