γράφουν Λίλα Παπαπάσχου & Χρήστος Σούτος φωτογραφίες essentialpixels Βρεθήκαμε στη Γλυφάδα, όχι για να κάνουμε βόλτα στα μαγαζιά, ούτε για να απολαύσουμε το φαγητό ή τον καφέ μας με θέα τη θάλασσα, αλλά για να γνωρίσουμε μία ξεχωριστή, ιστορικής αξίας, τέχνη που ζωντανεύει ξανά στην The Blender Gallery, μέσα από μία εξαιρετική έκθεση η οποία αναδεικνύει το μεγάλο και εντυπωσιακό έργο του σπουδαίου καλλιτέχνη Γεράσιμου –Μεμά Τουλιάτου. Ο ζωγράφος Γεράσιμος-Μεμάς-Τουλιάτος (1919-2007) ήταν από τους καλλιτέχνες που συνέβαλλαν στην «εφήμερη» τέχνη της κινηματογραφικής γιγαντοαφίσας στην Ελλάδα που αργότερα αναγνωρίστηκε ως αυτόνομη Εφαρμοσμένη Τέχνη. Κάποιες από αυτές, τις αυθεντικές γιγαντοαφίσες εκτίθενται στην γκαλερί The Blender στην Γλυφάδα και μας μεταφέρουν σε εποχές που οι μεγαλύτεροι σίγουρα θυμούνται με συγκίνηση. Στις δεκαετίες μεταξύ 1950 έως και 1995 οι ζωγραφικές γιγαντοαφίσες - ντεκόρ στις όψεις των κινηματογραφικών αιθουσών του κέντρου της Αθήνας ήταν μέρος της διαδικασίας προώθησης του έργου και σε πάρα πολλές περιπτώσεις το κοινό, σαν μαγεμένο, παρακολουθούσε επί τόπου την δράση εκείνης της στιγμής, ενώ προετοιμαζόταν για την είσοδό του στις αίθουσες. H χαμογελαστή και ενημερωμένη Χριστίνα Ντουγεροπούλου – Χριστοπούλου, Curator της The Blender Gallery μας υποδέχτηκε με ενθουσιασμό και μας ξενάγησε στους χώρους της γκαλερί, απαντώντας παράλληλα στα ερωτήματα που της θέσαμε, τόσο για την συγκεκριμένη έκθεση, όσο και για την γενικότερη ταυτότητα του χώρου. Ας δούμε όμως τι μας είπε: Η Blender Gallery δεν είναι απλώς ένας χώρος έκθεσης έργων τέχνης, αλλά ένας πολυχωρος πολιτισμού. Τι άλλου είδους εκδηλώσεις φιλοξενείτε; H The Blender Gallery είναι ένας σύγχρονος χώρος πολιτισμού και ψυχαγωγίας, που εδρεύει στα Νότια Προάστια της Αθήνας από το 2013. Πρόκεται για έναν χώρο τέχνης όπου συνδυάζονται όλες οι μορφές καλλιτεχνικης δημιουργίας, μοναδικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους. Φιλοξενούμε εκθέσεις ανερχόμενων και καταξιωμένων καλλιτεχνών που θαυμάζουμε και στηρίζουμε. Παράλληλα, μια φορά τον μήνα, στο πλαίσιο του Live Art Project, παρουσιάζονται live παραστάσεις προσωπικοτήτων της εγχώριας μουσικής και θεατρικής σκηνής. Τέλος, ο χώρος πληρεί όλες τις προδιαγραφές για την διοργάνωση pop-up events, εταιρικών εκδηλώσεων, εκπαιδευτικών σεμιναρίων και παρουσιάσεων, αλλα και ιδιωτικών πάρτι που εντυπωσιάζουν τους καλεσμένους, λόγω της διαρκούς εναλλαγής των εκθέσεων τέχνης και της αρχιτεκτονικής του χώρου. Γιατί επιλέξατε να πραγματοποίησετε την έκθεση με τα κινηματογραφικά πορτραίτα του Γεράσιμου - Μεμά Τουλιάτου; Τα συγκεκριμένα έργα του Γεράσιμου-Μεμά-Τουλιάτου δεν ήταν από τα έργα που κρυβόντουσαν σε κάποιο δωμάτιο και ξαφνικά ανακαλύφθηκαν. Ήταν έργα με τα οποία μεγάλωσαν οι γονείς μας, ένα έργο για ένα άλλο έργο, μια καινοτόμα δημιουργία για το Ελληνικό Σινεμά. Το να δημιουργείς κάθε εβδομάδα μια γιγαντοαφίσα για ένα διαφορετικό έργο, είναι αυτομάτως συγκινητικό και δελεαστικό για τους επισκέπτες του σινεμά. Υπάρχουν φωτογραφίες όπου οι επισκέπτες, περιμένουν επί της οδού Σταδίου να τελειοποιήσει ο Μεμάς τη γιγαντοαφίσα πριν κρεμαστεί. Είναι μια έκθεση - εκπαίδευση - νοσταλγία τόσο για εμάς που δουλέψαμε για αυτή, όσο και για τους θεατές. Το ότι είναι τα πρωτότυπα, το ότι τα χρώματα είναι ακόμα τόσο ζωντανά μετά από 30 χρόνια είναι εντυπωσιακό! Το ότι μέσα από ένα του έργο, ρίσκαρε με το χρώμα και με το πως θα το ζωγράφιζε (λόγω του ότι οι φωτογραφίες από τις εταιρίες παραγωγής ήταν ασπρόμαυρες) την καθιστά ακόμα πιο εντυπωσιακή. Έπειτα, «η γωνιά του Μεμά» η οποία στέκει στη γκαλερί με προσωπικά του αντικείμενα, από την ποδιά που φορούσε μέχρι και τα κάρβουνα που χρησιμοποιούσε είναι μια πινελιά που σε κάνει να μετακινηθείς νοητά στο εργαστήρι του, στην Χρήστου Λαδά 11. Όλη η έκθεση είναι σαν παραμύθι. Δε χορταίνεις να χαζεύεις τα έργα και να σε ταξιδεύουν σε μια άλλη εποχή, πιο απλή και πιο ομόρφη. Επίσης, η επιτυχία της έκθεσης οφείλεται και στην υπέροχη επικοινωνία και σχέση με την κόρη του, κυρία Άλκηστη Τουλιάτου και τις εγγονές του, Ελένη και Σοφία Γεωργοπούλου, που διαχειρίζονται πλέον το έργο του και τις ευχαριστούμε πολύ! Ποια είναι τα άμεσα σχέδια σας για την Gallery; Η έκθεση του Μεμά, θα διαρκέσει μέχρι και τις 9 Φεβρουαρίου 2019, άρα για επόμενα σχέδια, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να ενημερωθούν μέσω του Facebook Page μας (www.facebook.com/TheBlenderGallery) ή να κάνουν αίτημα στο site μας, www.theblendergallery.com και να λαμβανουν τα newsletters. Στόχος της γκαλερί για το 2019 σε σχέση με τις εκθέσεις είναι να δώσει τη δυνατότητα στον κόσμο των Νοτίων Προαστίων αλλά και σε άλλους να συνεχίσει να δίνει εμπειρίες όπως αυτή η έκθεση. Η Χριστίνα Ντουγεροπούλου - Χριστοπούλου μας υποδέχτηκε στον σύγχρονο και φιλόξενο χώρο της The Blender Gallery στην Γλυφάδα Μέσω της κας. Ντουγεροπούλου είχαμε την ευκαιρία να επικοινωνήσουμε με την αρχιτέκτονα-μηχανικό κ. Άλκηστη Τουλιάτου, κόρη του σπουδαίου Έλληνα ζωγράφου, που μας μίλησε με συγκίνηση και ειλικρίνεια για το έργο του πατέρα της το οποίο διασώθηκε χάρη στη δική της αγάπη και αφοσίωση, προσφέροντας την ευκαιρία και σε μας τους νεότερους να ανακαλύψουμε τη μαγεία της Έβδομης Τέχνης μέσω μίας άλλης, εξίσου σπουδαίας τέχνης, της ζωγραφικής. Καλύτερα όμως να αφήσουμε την κ. Τουλιάτου να μας τα πει όπως τα έζησε... Πως ήταν για ένα παιδί να «τριγυρνά» σε ένα εργαστήριο σαν αυτό του Γεράσιμου Μεμά Τουλιάτου και να βλέπει από κοντά σημαντικούς ζωγράφους της εποχής; Στο ερώτημα αυτό η απάντηση δεν είναι εύκολη διότι το εργαστήριο ζωγραφικής γιγαντοαφίσας κινηματογράφου για εμάς τα παιδιά, ήταν χώρος γνώριμος και φιλικός λόγω της δουλειάς του πατέρα μας. Τότε, την εικοσαετία 1950-1970 δεν μπορούσαμε να αντιληφθούμε ούτε τον συντονισμό και τον κόπο των «μαστόρων» της ομάδας, ούτε την καλλιτεχνική αξία αυτών των έργων. Η Τέχνη αυτή πολύ αργότερα αναγνωρίστηκε ως «ελληνική ποπ-αρτ» και είχε αισθητική και ποιοτική επίδραση στην ζωή και τον καθημερινό πολιτισμό της πόλης. Το ίδιο ίσχυε και για τις σημαντικές προσωπικότητες που σύχναζαν στο «υπόγειο» για να παρακολουθήσουν την γέννηση και την ολοκλήρωση μιας ζωγραφικής γιγαντοαφίσας!! Το συγκεκριμένο εργαστήριο είχε μετατραπεί σε «καλλιτεχνικό στέκι» που προσείλκυε ζωγράφους, γλύπτες, χαράκτες, καλλιτέχνες, λογοτέχνες, δημοσιογράφους, ηθοποιούς σκηνοθέτες, σκηνογράφους αλλά και απλούς πολίτες με ποικίλα καλλιτεχνικά ενδιαφέροντα... Παράλληλα έγινε ένα «σχολείο-εργαστήριο» για νέα παιδιά-βοηθούς που επηρεάστηκαν από την δουλειά αυτή και πολλοί από αυτούς, εξελίχθηκαν σε σπουδαίους ζωγράφους και σημαντικούς καλλιτέχνες εφαρμοσμένων τεχνών. Μέσα στον περιορισμένο υπόγειο χώρο του εργαστηρίου υπήρχαν συγκεκριμένοι ρόλοι με οργάνωση, ζωντάνια, φασαρία, μουτζούρα από χρώματα, έντονη μυρωδιά ψαρόκολλας και …τακτοποιημένη ακαταστασία!!!!! Όταν όμως άρχιζε η «δουλειά» και οι χοντρές πινελιές πηγαινοέρχονταν με ταχύτητα και ζωηρές κινήσεις πάνω στα όρθια τελάρα ο χώρος μεταμορφωνόταν σε μαγική πίστα ρυθμικών-χορευτικών κινήσεων από τους μαστόρους και τους βοηθούς, πάντα με την συνοδεία μουσικής!!!….. Κανένας δεν γνώριζε από την αρχή την εξέλιξη του «ντεκόρ» και το τελικό χρωματικό αποτέλεσμα-έκπληξη …(οι φωτογραφίες των εταιριών παραγωγής πάνω στις οποίες βασίζονταν για το κάθε «ντεκόρ» ήταν …ασπρόμαυρες) !!!!! Μας έκανε πάντα εντύπωση ότι οι μαστόροι απομακρύνονταν συχνά προς τα πίσω και σε απόσταση από το τελάρο και μισόκλειναν τα μάτια για να προσαρμόσουν το βλέμμα από μακρυά…διότι τα «ντεκόρ» έπρεπε να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι ορατά από απόσταση αρκετών μέτρων. Κάθε εργαστήριο έπρεπε να εργασθεί για περισσότερους του ενός κινηματογράφους οπότε κάθε «ντεκόρ» απαιτούσε διαφορετική προεργασία, σχεδιασμό, ένταση και ταχύτητα ολοκλήρωσης …Η καλή παρέα, τα γέλια, τα σχόλια της επικαιρότητας, τα πειράγματα και τα καλαμπούρια ήταν απαραίτητα στοιχεία της καθημερινότητας….Αυτές οι έγχρωμες εικόνες-αναμνήσεις έχουν χαραχθεί ανεξίτηλα στο υποσυνείδητο και αναδύονται πολύ συχνά με συγκίνηση και τρυφερότητα. Όπως κάθε «χειρωνακτική» δουλειά έτσι και αυτή ήταν αποτέλεσμα πίστης και αφοσίωσης στην Τέχνη τους. Έξω από το υπόγειο, στην «αυλή των θαυμάτων», μεταφέρονταν τα κομμάτια των τελάρων του έργου όπου γινόταν το πρώτο στήσιμο του συνόλου και τα χρωματικά μερεμέτια πριν την τελική τοποθέτηση στην όψη του κινηματογράφου. Εδώ αναδεικνυόταν η ικανότητα του καλλιτέχνη στην σύνθεση των σκηνών και των τίτλων της ταινίας αλλά και η φαντασία και η τολμηρή-εκρηκτική χρωματική απεικόνιση της υπόθεσης!!! Σε μια δύσκολη μεταπολεμική εποχή, που δεν είχε εισβάλλει ακόμη η τηλεόραση στην ζωή μας, η εβδομαδιαία αλλαγή «ντεκόρ» στις όψεις των κινηματογράφων λειτουργούσε καταλυτικά για τους κατοίκους της πόλης οι οποίοι, από περιέργεια και ανυπομονησία, περνούσαν απ΄έξω Δευτέρα πρωί για να δουν το έργο της εβδομάδας. Ήταν η μοναδική διασκέδαση, αλλά και αισθητική εκπαίδευση. Το εργαστήριο γιγαντοαφίσας κινηματογράφου της οδού Χρήστου Λαδά 11 στην Αθήνα ιδρύθηκε το 1947 από τους Γιώργο Βακιρτζή, ζωγράφο και τον πατέρα μου Γεράσιμο (Μεμάς) Τουλιάτο. Βρισκόταν στην πίσω πλευρά των κινηματογράφων ΑΤΤΙΚΟΝ & ΑΠΟΛΛΩΝ μέσω της εσωτερικής αυλής του διατηρητέου κτιρίου Ευταξία-Βούρου της οδού Σταδίου και λειτούργησε περί τα 40-45 χρόνια. Γεμάτο έντονα χρώματα και απόλυτα τακτοποιημένο μέσα στο δημιουργικό του χάος το εργαστήριο του Γεράσιμου - Μεμά Τουλιάτου αποτελεί από μόνο του καλλιτεχνικό statement Πόσο δύσκολο ήταν να διασωθεί αυτό το σπουδαίο έργο του; Η διαφύλαξη του έργου και του πολύτιμου αρχειακού υλικού ενός καλλιτέχνη που δεν είναι πλέον στη ζωή είναι, πολλές φορές, σημαντικότερη από αυτό καθαυτό το έργο του!!!. Μέσα από τα στοιχεία της ζωής και του έργου αποκαλύπτονται άγνωστα τεκμήρια ανθρωπολογικών, κοινωνιολογικών και πολιτιστικών συνθηκών αλλά και γεγονότων της ιστορικής συνέχειας του κάθε τόπου. Πολύ συχνά αυτό το σπάνιο υλικό καταντά «περιττό βάρος» από το οποίο οι κληρονόμοι αλλά και οι κληρονόμοι των κληρονόμων των καλλιτεχνών προσπαθούν να απαλλαγούν. Έτσι, εάν δεν καταλήξει είτε σε ακατάλληλα χέρια είτε σε παλαιοπωλεία δυστυχώς χάνεται!! Όσοι αποφασίζουν να το διαφυλάξουν χωρίς να έχουν πάντα γνώση της αξίας του στις περισσότερες περιπτώσεις «παλεύουν» μόνοι τους να το προστατέψουν. Άλλοτε πάλι, πολύ σπάνια και με προσωπικό κόστος, βρίσκουν τρόπο και χρόνο να το καταγράψουν, να το αξιολογήσουν και να το αρχειοθετήσουν. Αυτή η δουλειά θέλει γνώση, χρήμα και μεράκι. Στην Ελλάδα, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων μικρών ιδιωτικών μουσείων και συλλογών που απαιτούν επίπονες προσπάθειες και οικονομική στήριξη δεν υπάρχει ένας Δημόσιος Φορέας που να έχει στόχο την συγκέντρωση, διαφύλαξη, ταξινόμηση, καταγραφή και αρχειοθέτηση του υλικού που αφήνουν οι καλλιτέχνες μετά θάνατον. (Αναφέρω μία φιλότιμη προσπάθεια που γίνεται από το Ινστιτούτο Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης (ΙΣΕΤ) με ίδια μέσα). Τι θυμάστε από τον πατέρα σας; Την ώρα που δούλευε, στην καθημερινότητα του; Η καθημερινότητα ενός «μάστορα» οιασδήποτε χειρωνακτικής τέχνης όπως η συγκεκριμένη τέχνη της ζωγραφικής γιγαντοαφίσας του κινηματογράφου θέλει αφοσίωση και αγάπη, θέλει σεβασμό και μεράκι χωρίς υπερβολικές απαιτήσεις και ιδιαίτερες πολυτέλειες. Όταν θέλεις να πετύχεις σε ο,τι αγαπάς «πρέπει να ξεκινήσεις από την σκούπα» έλεγε ο πατέρας μου: «Η Τέχνη είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, δίνει τροφή στην ψυχή και τις αισθήσεις μας». Πανοραμική άποψη της έκθεσης ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ ΤΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ - ΜΕΜΑ ΤΟΥΛΙΑΤΟΥ μέσα από τον φακό των essential pixels Υπάρχουν και άλλα έργα που «περιμένουν» να εκτεθούν στο φως; Στο χρονικό διάστημα λειτουργίας του εργαστηρίου της οδού Χρήστου Λαδά 11 φιλοτεχνήθηκαν χιλιάδες ζωγραφικές κινηματογραφικές γιγαντοαφίσες. Τα έργα όμως που κατάφεραν να φτάσουν στις μέρες μας μετά από 40 και πλέον χρόνια δεν είναι πολλά. Από αυτές τις χιλιάδες γιγαντοαφίσες άλλες καταστράφηκαν, άλλες χάθηκαν άδοξα και άλλες χρησιμοποιήθηκαν σαν «παλέτες» για το «ντεκόρ» της επόμενη βδομάδας (λόγω οικονομίας στο χαρτί). Όσες κατόρθωσαν να περισωθούν από το συγκεκριμένο εργαστήριο είτε σαν ολοκληρωμένες συνθέσεις είτε σαν σπαράγματα μεγαλύτερων συνθέσεων φυλάχτηκαν με στοργή από τον Μεμά, τις κόρες και τις εγγονές του οι οποίες, πλέον, παίρνουν την σκυτάλη της προστασίας τους. Ορισμένες από αυτές εκτίθενται αυτή την περίοδο στην Γκαλερί The Blender της Γλυφάδας ενώ υπάρχουν μερικές ακόμη που περιμένουν υπομονετικά την σειρά τους. Είναι φυσικό, μετά από τόσα χρόνια, να μην είναι όλες σε άριστη κατάσταση και να χρειάζονται προσεκτική και «μερακλίδικη» αποκατάσταση (χρωματικά μερεμέτια, κολλήσεις, τελάρωμα, κλπ) για να αντέξουν στο χρόνο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για έργα μεγάλων επιφανειών με δυσκολία αποθήκευσης γι’αυτό οι περισσότερες είναι αποθηκευμένες σε μορφή ρολού. Η πραγματική αποκάλυψη είναι ότι όταν ξετυλίγεται ένα ρολό…..και Ω! του θαύματος….εμφανίζονται, σε πρώτο πλάνο, η ζωντάνια, η λάμψη και η ομορφιά των χρωμάτων και σε δεύτερο πλάνο το ζωγραφικό θέμα και οι διάσημοι πρωταγωνιστές. Όλα αυτά μαζί λειτουργούν μαγικά και φέρνουν στο φως εικόνες από το παρελθόν με σκηνές και γοητευτικούς ήρωες από κινηματογραφικές ταινίες που παρά την ηλικία και τις...ρυτίδες τους αναδεικνύουν την σπουδαιότητα μιας περασμένης αλλά όχι ξεχασμένης περιόδου της Τέχνης της ζωγραφικής κινηματογραφικής αφίσας και της ιστορίας της Αθήνας.!!!! Απευθυνθήκατε σε κάποιο κρατικό φορέα, όπως το Υπουργείο Πολιτισμού με σκοπό να μεριμνήσει και να διασώσει τα έργα του πατέρα σας ή να μπει στη διαδικασία να ψάξει αν υπάρχουν και άλλων ζωγράφων; Όλες οι ζωγραφικές κινηματογραφικές γιγαντοαφίσες είναι μοναδικά χειροποίητα έργα χωρίς αντιγραφή η επανάληψη. Αρκετά έργα διαφόρων «μαστόρων», κυρίως της περιόδου 1950-1975 συγκεντρώθηκαν από τρεις ρομαντικούς και επίμονους συλλέκτες και αποτέλεσαν την πρώτη συλλογή ζωγραφικών γιγαντοαφισών κινηματογράφου που καταλογογραφήθηκε και εκτέθηκε στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με μεγάλη επιτυχία. Πρόκειται για την Συλλογή HELLAFFI αποτελούμενη από συνολικά 274 κομμάτια γιγαντοαφισών, προσχεδίων, φωτογραφιών, κλπ η οποία, το 2002, παραχωρήθηκε στο Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης όπου και φυλάσσεται. Η αξία αυτής της συλλογής αναγνωρίστηκε ομόφωνα από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων του ΥΠΠΟ ως «Μνημείο άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς» (με το ΦΕΚ 2927Β / 14-09-2016) με το σκεπτικό ότι «το σύνολο των έργων παρουσιάζει ιδιαίτερη ιστορική αξία καθώς αποτελεί τεκμήριο όχι μόνο της ιστορίας του κινηματογράφου στην Ελλάδα αλλά και της επίδρασης της 7ης Τέχνης στο κοινό, πρόκειται για μία συλλογή σπάνια, από τις μοναδικές στον κόσμο, εξαιρετικά πρωτότυπη τόσο ως προς τον τρόπο με τον οποίο έγιναν αυτά τα έργα όσο και ως προς την καλλιτεχνική τους αξία». Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχει ακόμη άγνωστος αριθμός ζωγραφικών γιγαντοαφισών που ανήκουν σε ατομικές συλλογές και οι οποίες δεν είναι καταχωρημένες σε καταλόγους ούτε έχουν βγεί ποτέ στο φώς της δημοσιότητας όπως αυτές που εκτίθενται αυτή την περίοδο στην Γκαλερί The Blender της Γλυφάδας. Για την ιστορία αυτής της σημαντικής μορφής Εφαρμοσμένης Τέχνης έχει μεγάλο καλλιτεχνικό ενδιαφέρον να ανευρεθούν, να φωτογραφηθούν, να καταγραφούν και να δημοσιευθούν σε μία έκδοση αφιερωμένη στην Ιστορία του Κινηματογράφου και της 7ης Τέχνης στην Ελλάδα και να τύχουν αντάξιας φροντίδας και προστασίας, λόγω της μοναδικότητας και της ιστορικής τους αξίας!!!!. Περάσαμε πολύ όμορφα, θυμηθήκαμε αγαπημένες μας ταινίες, εντυπωσιαστήκαμε από την τεχνική και την αισθητική του ταλαντούχου ζωγράφου και σίγουρα μάθαμε πολλά στην γκαλερί The Blender, έναν σύγχρονο, δραστήριο και γεμάτο ευχάριστες εκπλήξεις πολυχώρο που φιλοξενεί εκτός από εκθέσεις, πλήθος άλλων εκδηλώσεων.
Ευχαριστούμε θερμά τις κ.κ. Ντουγεροπούλου και Τουλιάτου για τον χρόνο και τη θετική τους διάθεση και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλες τους τις προσπάθειες. Κάντε μια βόλτα προς τα Νότια γιατί εκτός από θάλασσα και επιλογές για νυχτερινή διασκέδαση, κρύβουν πολιτιστικούς θησαυρούς που αξίζουν το χρόνο και την προσοχή σας! -------------------------------------------------------------------------- THE BLENDER GALLERY
Comments are closed.
|
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ This section will not be visible in live published website. Below are your current settings: Current Number Of Columns are = 2 Expand Posts Area = Gap/Space Between Posts = 10px Blog Post Style = card Use of custom card colors instead of default colors = Blog Post Card Background Color = current color Blog Post Card Shadow Color = current color Blog Post Card Border Color = current color Publish the website and visit your blog page to see the results Archives
July 2024
|
Αλκίφρονος 3 - Κάτω Πετράλωνα
Αθήνα Τ.Κ. : 11835
[email protected]
[email protected]
www.theathinaiart.com
Όροι χρήσης: Με βάση το Ν. 2121/93 περί μη αναδημοσιεύσιμου μέρους ή όλου του κειμένου
χωρίς άδεια του υπογράφοντος