του Βασίλη Σκαρμούτσου Ρομάν Πολάνσκι O Ρομάν Πολάνσκι, εκτός από τη σκηνοθετικές του ικανότητες, έμεινε στην ιστορία για δύο μεγάλες υποθέσεις. Αρχικά για την σφαγή της συζύγου του από τον Μάνσον το 1969 και λίγα χρόνια μετά το 1977 για μία υπόθεση βιασμού. Τον Μάρτιο του 1977 ο Πολάνσκι συνελήφθη από τις αρχές του Λος Άντζελες με την κατηγορία του βιασμού υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών της 13χρονης Σαμάνθα Γκέιλι. Αρχικά ο Πολάνσκι δήλωσε αθώος, για να προχωρήσει αργότερα σε συμβιβασμό. Το δικαστήριο ζήτησε να εξεταστεί από ψυχίατρο και τον έθεσε υπό περιορισμό. Προς το τέλος των δικαστικών διαδικασιών, και φοβούμενος ότι θα καταδικαστεί σε φυλάκιση και θα εκδιωχθεί από τις Η.Π.Α., ο Πολάνσκι το έσκασε στην Γαλλία, από τότε δεν έχει επιστρέψει ποτέ στην Αμερική και αποφεύγει να επισκεφτεί χώρες που μπορεί να τον εκδώσουν στις αμερικάνικες αρχές. Άλφρεντ Χίτσκοκ/ Τίπι Χέντρεν Η γνωριμία της Τίπι Χέντρεν με τον Άλφρεντ Χίτσκοκ το 1961 ήταν μοιραία. Ο Χίτσκοκ γοητευμένος από την νεαρή ξανθιά, θα κρατήσει επαφή μαζί της, θα την γνωρίσει και στο τέλος θα της προτείνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην μυθική ταινία Τα πουλιά το 1963. Είναι βέβαιο ότι η Χέντρεν θεώρησε ότι ήταν η ευκαιρία της ζωής της αλλά η συνέχεια ήταν διαφορετική…Ο Χίτσκοκ είναι γνωστό ότι ήταν τελειομανής, δύσκολος σκηνοθέτης και μισογύνης και αυτό φάνηκε και σε αυτή την συνεργασία. Στα Πουλιά ο Χιτσκοκ επέμενε να χρησιμοποιήσουν πραγματικά πουλιά και όχι μηχανικά, στην σκηνή που επιτίθενται στην ηρωίδα, κάτι που έγινε ερήμην της Χεντρεν, η οποία έφυγε σχεδόν τραυματισμένη. Το περιστατικό δεν αναφέρθηκε ποτέ αλλά η συνέχεια ήταν χειρότερη. Ο Χίτσκοκ είχε πάθει εμμονή με την νέα ξανθιά πρωταγωνίστρια του, την οποία θα πάρει και στην επόμενη ταινία του το Μάρνι. Κατά την διάρκεια των γυρισμάτων η Χέντρεν θα ζητήσει να διακοπεί το συμβόλαιο, κάτι που θα εξοργίσει τον Χίτσκοκ που θα αρνηθεί και θα την απειλήσει ότι θα καταστρέψει την καριέρα της. Οι απαιτήσεις του σκηνοθέτη θα αυξηθούν και θα υποστεί μέχρι και σεξουαλική παρενόχληση, η κόντρα θα μεγαλώσει, η Χεντρεν θα υποστεί μείωση μισθού και δεν θα της επιτρέπεται να κάνει άλλες ταινίες για δύο χρόνια. Όταν θα αποδεσμευτεί από το συμβόλαιο, η Χέντρεν θα συνεχίσει με άλλους ρυθμούς την καριέρα της και το όνομα της δεν θα ακουστεί ξανά δίπλα σε αυτό του Χίτσκοκ, καλλιτεχνικά τουλάχιστον. Γούντυ Άλλεν/ Μία Φάρροου Την δεκαετία του 1980, η Μία Φάρροου ήταν η μούσα του Γούντυ Άλλεν, συμμετείχε σχεδόν σε όλες τις ταινίες του, και κανένας δεν φαντάζονταν πως αυτή η σχέση θα μπορούσε να αναταραχθεί. Το 1992 το ζευγάρι χωρίζει και ξεκινά μία τεράστια δικαστική διαμάχη, που όμως το επίκεντρο της είναι οι κατηγορίες της Φάρροου ότι ο Άλλεν είχε κακοποιήσει σεξουαλικά την θετή κόρη τους Ντύλαν. Ο Άλλεν έχασε την δίκη με μία δικαστική απόφαση 33 σελίδων, δεν έφτανε μόνο αυτό η Φάρροου συνεχίζει να τον κατηγορεί δημόσια εδώ και 25 χρόνια και η όλη κατάσταση πυροδοτήθηκε όταν έγινε ανοικτή δημόσια η σχέση του Άλλεν με την Σουν Γι, την άλλη θετή του κόρη, με την οποία παντρεύτηκε το 1997. Comments are closed.
|
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ This section will not be visible in live published website. Below are your current settings: Current Number Of Columns are = 2 Expand Posts Area = Gap/Space Between Posts = 10px Blog Post Style = card Use of custom card colors instead of default colors = Blog Post Card Background Color = current color Blog Post Card Shadow Color = current color Blog Post Card Border Color = current color Publish the website and visit your blog page to see the results Archives
July 2024
|
Αλκίφρονος 3 - Κάτω Πετράλωνα
Αθήνα Τ.Κ. : 11835
[email protected]
[email protected]
www.theathinaiart.com
Όροι χρήσης: Με βάση το Ν. 2121/93 περί μη αναδημοσιεύσιμου μέρους ή όλου του κειμένου
χωρίς άδεια του υπογράφοντος