του Χρήστου Γκόντζου Εν αρχή ο καλοντυμένος με σμόκιν κύριος εισβάλει στη σκηνή φουριόζος. Κάθεται στο πιάνο και ξεκινάει με μια τρίλια να ερμηνεύει την raphody in blue του George Gershwin. Μια κυρία φανερά αλαφιασμένη έρχεται από τον δρόμο και μπαίνει στο δωμάτιο. Ακολουθεί μια επίσημη-ανεπίσημη πρόβα της Σοφίας Βέμπο με τον εξαιρετικό πιανίστα Μάρκο Κώτσια, που κάθεται στο πιάνο. Δεν περνάει λίγη ώρα και μια ακόμα γυναίκα πολύ καλοντυμένη εισέρχεται στον χώρο, αφού πριν λίγο είχε κατέβει από ένα ταξί που είχε κολλήσει στην κίνηση, λόγω αναταραχών στους δρόμους. Η αναγνώριση της μίας γυναίκας από την άλλη δεν γίνεται κατευθείαν. Και μόλις αυτό συμβεί η Μαρία Κάλλας/Κάτια Πάσχου και η Σοφία Βέμπο/Αργυρώ Καπαρού πιάνουν την κουβέντα η οποία πάει σε βάθος και φτάνει να περικυκλώνει όλη την ιστορία της καθεμιάς. Μια σύνθεση διαλόγου και τραγουδιού εμπνευσμένη από τον Βασίλη Αναστασίου. Δεν είναι άγνωστα τα ονόματα που προανέφερα για όσους παρακολουθούν τα μουσικά καλλιτεχνικά δρώμενα. Έτσι περίμενα ότι θα δω κάτι επιπέδου και πάνω. Δεν έκανα λάθος, και παρά το στεγνό ηχητικά αποτέλεσμα η ερμηνεία δικαίωσε αυτή μου την πεποίθηση. Το περιεχόμενο της συνάντησης το οποίο δεν θα φανερώσω μιας που έπονται ακόμα εμφανίσεις…είχε σε αρκετά σημεία χιούμορ και απαιτούσε μελοδραματικές ικανότητες από τις δύο τραγουδίστριες, οι οποίες έπρεπε να κινούνται ελεύθερα στη σκηνή και να τραγουδάνε όντας σε πολλές διαφορετικές θέσεις και στάσεις. Κάτι τέτοιο δεν φάνηκε να προβληματίζει και να δημιουργεί πρόβλημα. Τώρα κάποια πράγματα μου έκαναν σαφώς εντύπωση…όπως η ευκολία του Μάρκου Κώτσια (πιάνο) να μεταπηδά και να αποδίδει επιτυχώς πότε ένα τραγούδι της Σοφίας Βέμπο και πότε μια άρια της Μαρίας Κάλλας. Η σταθερότητα της κυρίας Καπαρού από την αρχή μέχρι το τέλος στην ερμηνεία και στο ύφος που ήθελε να αποδώσει, κάτι που φαίνεται ότι είχε δουλευτεί αρκετά από μεριάς της. Τέλος οι λαμπερές στιγμές της Κυρίας Πάσχου που έκοβαν κυριολεκτικά την ανάσα…μάλιστα δεν μπορώ να μην αναφέρω την συγκινητική ερμηνεία της τελευταίας σε μια άρια του Βέρντι από την Τραβιάτα και στην Madama Butterfly, ερμηνείες που κυριολεκτικά έκλεψαν την παράσταση. Σε γενικές γραμμές μπορούμε να πούμε ότι επρόκειτο για μια απολαυστική συναυλία, με πολλές δυσκολίες από μεριάς δεσίματος του πρότζεκτ. Δυσκολίες που δεν φάνηκε όμως να κρατάνε πίσω την ποιότητα του θεάματος και που ξεπεράστηκαν με έξυπνο και επιδέξιο τρόπο. Το κοινό αν μη τι άλλο έμεινε ευχαριστημένο και κεφάτο…και κάπως έτσι κύλησε μια ακόμα αξιοσημείωτη μουσική βραδιά. Κάτια Πάσχου & Αργυρώ Καπαρού, δύο κορυφαίες ερμηνεύτριες σε μια αξιοσημείωτη μουσικοθεατρική συνάντηση Από την Τρίτη 13 Νοεμβρίου και κάθε Τρίτη Ερμηνεύουν : Η σοπράνο Κάτια Πάσχου στο ρόλο της Μαρίας H ερμηνεύτρια Αργυρώ Καπαρού στο ρόλο της Σοφίας Στο πιάνο ο Μάρκος Κώτσιας Κείμενα – Σκηνοθεσία – σύλληψη: Βασίλης Αναστασίου Κοστούμια: Ledio Konxholli HALF NOTE JAZZ CLUB Τριβωνιανού 17, Μετς Ώρα έναρξης: 21:30 Είσοδος: 10€ (μπαρ), 15 € (τραπέζι) Προπώληση: www.viva.gr Πληροφορίες – Κρατήσεις: 210 9213310 www.halfnote.gr Comments are closed.
|
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ This section will not be visible in live published website. Below are your current settings: Current Number Of Columns are = 2 Expand Posts Area = Gap/Space Between Posts = 10px Blog Post Style = card Use of custom card colors instead of default colors = Blog Post Card Background Color = current color Blog Post Card Shadow Color = current color Blog Post Card Border Color = current color Publish the website and visit your blog page to see the results Archives
July 2024
|
Αλκίφρονος 3 - Κάτω Πετράλωνα
Αθήνα Τ.Κ. : 11835
[email protected]
[email protected]
www.theathinaiart.com
Όροι χρήσης: Με βάση το Ν. 2121/93 περί μη αναδημοσιεύσιμου μέρους ή όλου του κειμένου
χωρίς άδεια του υπογράφοντος