του Χρήστου Σούτου Η ομάδα του "Θεαθήναι" μπαίνει στο παιχνίδι των Όσκαρ. Τα βραβεία της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών, τα περιβόητα Όσκαρ δηλαδή, έχουν μπει για τα καλά στη ζωή και των Ελλήνων φίλων της 7ης Τέχνης εδώ και αρκετά χρόνια χάρη και στην συνδρομητική τηλεόραση η οποία μας μεταφέρει ζωντανά στις οθόνες μας ότι συμβαίνει την βραδιά της απονομής τους. Από την ατμόσφαιρα στο κόκκινο χαλί, από τον τρόπο που αποφάσισαν να ντυθούν οι μεγάλες σταρ μέχρι τα ευτράπελα που ενίοτε συμβαίνουν μέσα στην αίθουσα, από τα δάκρυα χαράς των νικητών μέχρι τα πολιτικά μηνύματα που τα τελευταία χρόνια ειδικά έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, η τελετή που λαμβάνει χώρα στο περίφημο Dolby Theatre έχει πάντα το δικό της ξεχωριστό ενδιαφέρον. Στο πρώτο αυτό κείμενο θα ασχοληθούμε με ορισμένες πτυχές που δεν έχουν τόσο σχέση με τα κινηματογραφικά έργα, αλλά αποτελούν στοιχεία που αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο τον μύθο των εν λόγω βραβείων. Πάμε να τα δούμε:
Πέρα από κάθε αμφιβολία τα Όσκαρ από την πρώτη στιγμή της θέσπισης τους, η πρώτη τελετή έγινε το 1929 στο ξενοδοχείο Ρούζβελτ, μέχρι και σήμερα που η βιομηχανία του Κινηματογράφου είναι σε πλήρη άνθηση, αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της σεζόν επηρεάζοντας ενίοτε τόσο την καριέρα ορισμένων ηθοποιών όσο και την πορεία ταινιών στο πέρασμα του χρόνου. Comments are closed.
|
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ This section will not be visible in live published website. Below are your current settings: Current Number Of Columns are = 2 Expand Posts Area = Gap/Space Between Posts = 10px Blog Post Style = card Use of custom card colors instead of default colors = Blog Post Card Background Color = current color Blog Post Card Shadow Color = current color Blog Post Card Border Color = current color Publish the website and visit your blog page to see the results Archives
July 2024
|
Αλκίφρονος 3 - Κάτω Πετράλωνα
Αθήνα Τ.Κ. : 11835
[email protected]
[email protected]
www.theathinaiart.com
Όροι χρήσης: Με βάση το Ν. 2121/93 περί μη αναδημοσιεύσιμου μέρους ή όλου του κειμένου
χωρίς άδεια του υπογράφοντος