της Μαρίας Σούμπερτ Η Λάρα Τζιν είναι έφηβη. Σε ένα χρόνο τελειώνει το σχολείο. Η μεγάλη της αδερφή η Μάργκο φεύγει πρωτοετής σε Πανεπιστήμιο στη Σκωτία, ενώ η μικρή της αδερφή, η Κίττυ, είναι αρκετά πιο μικρή για να την υπολογίζει ως ισότιμη. Ο πατέρας της είναι γλυκύτατος, αλλά ούτε αυτός μετράει, γιατί δουλεύει όλη την ώρα και σπανίως είναι σπίτι. Η Λάρα Τζιν είναι μόνη. Η Λάρα Τζιν είναι μισή Κορεάτισσα, μισή Αμερικανίδα. Η Λάρα Τζιν –όπως και οι αδερφές της- είναι ορφανή από μητέρα. Η Λάρα Τζιν έχει μια καπελιέρα μέσα στην οποία κρύβει τα γράμματα που έγραφε για να αποχαιρετίσει τους μεγάλους της έρωτες. Πέντε στο σύνολο, ξεκινώντας από την κατασκήνωση. Η Λάρα Τζιν δεν έχει πια την καπελιέρα αυτή, δεν έχει καν τα γράμματα, γιατί κάποιος, κάπου, τα ταχυδρόμησε στους αποστολείς τους. Ανάμεσά τους ο Πάτρικ και ο Τζο –δύο αγόρια με τα οποία ακόμα συναντιέται, είτε στο σχολείο ως συμμαθήτρια του Πάτρικ, είτε ως γειτόνισσα του Τζο, ο οποίος είναι το αγόρι της αδερφής της –Θεέ μου, τι μπέρδεμα! Οι δυο τους θα λάβουν τα εν λόγω γράμματα. Και με αφορμή τις συναισθηματικές τρικυμίες της εφηβείας θα βρεθούν μπλεγμένοι σε σχέσεις πολύ πιο πολύπλοκες απ’ ότι μπορούν να διαχειριστούν.
Τι κάνει λοιπόν αυτό το βιβλίο τόσο ενδιαφέρον που έχει πουλήσει πάνω από τρία εκατομμύρια αντίτυπα στην Αμερική και έγινε σειρά στο Netflix; Είναι το θέμα του εφηβικού έρωτα; Ή της φαντασίωσης του τι είναι ένας εφηβικός έρωτας; Είναι οι προτεραιότητες και το τι επιτρέπεται να κάνει κανείς μέσα σε μια οικογένεια; Είναι το κλασικό λαβ στόρι που ξεκινάει από την αντίθετη πλευρά –από την αδιαφορία για να καταλήξει στον έρωτα; Η Τζέννυ Χαν γράφει ένα μυθιστόρημα που μιλάει για τις οικογενειακές υποχρεώσεις. Το μεγαλύτερο κορίτσι αντικαθιστά τη μητέρα. Όταν κι εκείνο φύγει, είναι η σειρά της μεσαίας. Και τότε πάνε όλα στραβά. Όλα ξεκινούν ανάποδα όταν η Μάργκο φεύγει για τη Σκοτία. Ο τσακωμός με την Κίττυ, η αποστολή των γραμμάτων, τα μπερδεμένα συναισθήματα. Όλα ξεκινούν όταν η δική της παρουσία είναι πλέον απόλυτη και δεν κρύβεται πίσω από τις ικανότητες της Μάργκο. Όταν έχει την ευκαιρία να ζήσει τη ζωή της έξω από τη σκιά της αδερφής της. Όταν τολμάει να «παίξει» την ερωτευμένη με το πιο δημοφιλές αγόρι του σχολείου, ότι κι αν σημαίνει αυτό για τη σωματική και ψυχική της ακεραιότητα –σας ενημερώνω πως υπάρχει κακιά πρώην. Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του βιβλίου είναι η δημιουργία του χαρακτήρα της Λάρα Τζιν. Μιας κοπέλας που ενώ έχει μάθει να περνάει απαρατήρητη, καταφέρνει να γίνει «το κορίτσι» του δημοφιλέστερου αγοριού του σχολείου. Μιας κοπέλας που δεν ξέρει τι είναι ο έρωτας, ξέρει μόνο να επιθυμεί αγόρια που δεν είναι διαθέσιμα. Ας μην ξεχνάμε πως και ο πατέρας της όσο καλός κι αν περιγράφεται, δεν είναι διαθέσιμος. Η δουλειά του τον υποχρεώνει να λείπει πάρα πολλές ώρες την ημέρα. Η Λάρα Τζιν είναι ένα κορίτσι που ζει μέσα από τη φαντασία του –δεν τολμάει να κάνει πράξει πολλά απ’ όσα επιθυμεί: φοβάται να οδηγήσει, φοβάται να σχετιστεί. Φοβάται να παραδεχτεί στον εαυτό της πως κάποιος την επιθυμεί. Να λοιπόν τι κάνει αυτό το βιβλίο ιδιαίτερο: δεν είναι απλώς το λοβ στόρι που κυλάει πραγματικά πολύ όμορφα και ξεκούραστα. Είναι η ίδια η εφηβεία που δεν ξέρει πώς να διαχειριστεί την πραγματικότητα, τα συναισθήματα και τις επιθυμίες της. Τζέννυ Χαν Προς όλα τα αγόρια που αγάπησα Μετάφραση : Καρολίνα Μιζάν, Γιώργος Παναγιωτάκης Εκδόσεις Πατάκη ISBN: 9789601681856 Τιμή: €17,70 Ηλικία: 15+ Comments are closed.
|
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ This section will not be visible in live published website. Below are your current settings: Current Number Of Columns are = 2 Expand Posts Area = Gap/Space Between Posts = 10px Blog Post Style = card Use of custom card colors instead of default colors = Blog Post Card Background Color = current color Blog Post Card Shadow Color = current color Blog Post Card Border Color = current color Publish the website and visit your blog page to see the results Archives
July 2024
|
Αλκίφρονος 3 - Κάτω Πετράλωνα
Αθήνα Τ.Κ. : 11835
[email protected]
[email protected]
www.theathinaiart.com
Όροι χρήσης: Με βάση το Ν. 2121/93 περί μη αναδημοσιεύσιμου μέρους ή όλου του κειμένου
χωρίς άδεια του υπογράφοντος